Thursday, October 13, 2011

Sudirman Aku Penghiburmu Cetakan Ke-2

CD Album Sudirman Aku Penghiburmu Cetak Ke-2 Tahun 2011

Warner Music (Malaysia) Sdn. Bhd. kini mengeluarkan cetakan ke-2 album Sudirman yang berjudul Aku Penghiburmu dalam format Compact Disc Digital Audio (CD). Cetakan pertamanya adalah pada tahun 1978 dalam bentuk LP (Piring Hitam) & Kaset. Jadi kepada peminat-peminat yang tak berkesempatan mendapatkan album ini dulu maka segeralah ke kedai-kedai CD yang berhampiran sebelum kehabisan stock. Album ini diterbitkan oleh komposer terkenal ketika itu iaitu Dato' Dr Ahmad Nawab. Antara lagu-lagu yang dimuatkan dalam album ini adalah; Aku Penghiburmu, Mama (Untuk Saloma), Bila Hati Terpikat, Maya, Jali-Jali, Kerana Mata, Kasih, Jika Kau Pergi, Hanya Lagu, Cinta dan Cita, Gugur Di Tangkai Madu & Gadis Semalam. 

 Kaset Sudirman Aku Penghiburmu Cetakan Pertama Tahun 1978

No comments: